Merhaba sevgili anneler, bebeklerine gaz damlası biagai kullanıp kakasında farklılık gören oldu mu, bilmiyorum bağlantılı mı ama kakayı mukuslu yapabileceğini okumuştum, 1.5 aylık oğlumun kakası kullanmaya başladığımdan beri bu şekilde, denk mi geldi acaba diyorum