Seydacandan Merhaba kızlar ben sezeryan olduktan 15 20 gün sonra kabız oldum sezeryan yerim ve biraz üst bölgesine ağrı yapıyor sizde de böyle olan varmı ne iyi gelir lütfen yardımcı olun