Merhabalar kızlar burda yeniyim bebeğim 21 günlük 35 haftalıkken doğdu size sorum bebeğim emerken bile karnı gurulduyo kakalı bez sayısı 6-7 buluyor emerken bi yandan kakasını yapmaya başlıyor sadece anne sütüyle besleniyor 🤦🏻♀️ Bu şekilde sizce nasıl kilo alacak yani bu kadar kaka yapması sorun mu doktor randevumuza 10 gün var o yüzden tecrübeli annelere sormak istedim ☺️