Merhaba 4 gün önce sözlü tacize uğradığım için işten ayrıldım. İstifa dilekçemi verdim ama muhasebeden imzalanması gereken bir belge daha varmış. Tacize uğradığım kişi muhasebeci olduğu için muhattap olmak istemiyorum imzalamamın benim için bi sakıncası olur mu?