Minikkus14 canım o yaşadığın acıyı ilk anne olduğumuzda hepimiz yaşadık.ucunun beyazlamasi bende de oldu hatta kötü bir şey sanarak doktora bile gittim. Üçünün veyazlama sebebi süt gelmesiymis kalan süt o.rahatlaman için her yöntemi denedim kimyasal ilaçlar bile ama bana yarayan tek yöntem bitkisel oldu onu soyliyim.yarayi iyileştiren karabaş otu oldu mucize gibi marketten aldığım suyu kaynattim içine biraz karabaş otu attım 5dajika demledikten sonra göğüs ucuna pamukla sürdüm baya islansin.nemlendiren yöntem aktardan balmumu aldım zeytinyağı ni tavada kizdirdim içine bir caykasigi balmumu ekleyip erittim ılıyınca her emzirme sonrası ılık bir şekilde göğüs ucuna sürdüm balmumu sürekli kullan ben 5 ay oldu hala ara ara sürüyorum gerçek mucize gibiler.karabas otu sadece çatlak iyileşene kadar zaten bir kaç güne iyi ediyo