Nolur bir yardımcı olun bana. 19 günlük kızım var 5 gün küvozde kaldı sütümü sagdim götürdüm çıktığı günden beri de meme emiyor emmede sıkıntı yok sütüm gayet yetiyor ama meme uclarim çok acıyor emip bıraktığında meme ucunun üst tarafı şişmiş oluyor orası çok acıyor tekrar emzirmeye korkuyorum aşırı canım yanıyor emzirme pozisyonlarıni da denedim doğru tutuyor ilk tuttuğunda çok acımıyor sona doğru aciyor ve o şişen yer başı beyaz beyaz oluyor tek orayı emmekten buna bir çare varmı yaşadığım şeyi nasıl aşabilirim çatlak vs görünmüyor ama ucunun üst tarafı şiş ve çamaşıra bile degirmeye korkuyorum acısından ağlayarak emziriyorum resmen