Merhaba benim bebegim kiz 23.haftada doktorumuz gordubilk kez gitmistik her 10 bebekte 1 tanesinde amelyat olur korkmayın dedi bizde cok üzerine düşmedik hangi sehirdesiniz bilmiyorumda ben kayserideyim.dogumun ilk günü siniri aştığını gördüler ultrasonla sarıldığımız cikti sonra sariligin üzerine düştük sonra hastaneye gittigimizde tekrar ultrasonla baktılar acilen nefroloji bölümüne gitmemiz gerektiğini söylediler dogumdwki ilk ultrasonla bi doktora gittik bize bobregin hasar verdiğini söyledi tekrar ultrasonla bakıldı biraz düzelme olduğunu gördüler prof bulduk ona gittik sintigrafi diye bi film var ona girmemiz gerektiğini söylediler daha ayrıntılı bakmak için dünde sondali ultrasona baktılar idrar kaçağı var mi diye bugun heyet toplanıp yorumlayıp karar verecekler suan 2aya yaklaştık idrar kacagimiz yok cok sukur sonuc olarak her bebekte ayni olmuyo kiminde idrar kacagi oluyo kiminde olmuyo ve bunların dereceleri var tek doktordada sabit kalmayın derim zaten az cok ultrasonla goruyorlar