Asafomer kızlar oğlum 3 buçuk yasinda avm de parkta yaşıtları yanına gelince kaçıyor niye böyle yapıyor anlamıyorum, zamanla asarmi bu durumu acaba kendini savunmayı da pek bilmiyor içine atıp ağlamaya başlıyor sonra
Asafomer Divayorgun yalniz büyüdü evet benimle vakit geçirdi parkta konuşuyoruz yalnız büyüyen cocuklarda var ama böyle değiller bilmiyorum üzülüyorum bu duruma ilerde okula başladığında nasıl olacak diye
maysa-19 Asafomer sen pes etme alışır gene götür kendi haline bırak .kimi çocukta arkadaş seçiyor.ben kendi isteğine bırakıyorum bazen oynar bazen istemez kimseyi
Asafomer Divayorgun evet inşallah geçen yaz bu kadar değildi çıkardık surekli kisin eve kapaninca iyice kötü oldu birileri zarar verecek diye korkuyor surekli
GezginPaNDa Bazi Insanlar içine kapaniktit bazıları daha sosyaldir. Mizaç meselesi . Özgüvenini destekleyin yeter . Endişe etmenize gerek yok diye düşünüyorum
Asafomer GezginPaNDa 2 günlük bi kres macerası oldu çocuklar saçımı çekti oyuncaklarımı aldılar diye ağladı ilerde okul durumu olunca da böyle olursa problem olacak onun için 😔
maysa-19 Asafomer benim kızda konuşmuyordu hergun parklardayiz.simdi niyetliyim artık sabahları götürüyorum .orda çocukları izliyor oyunlarına katılıyor faydası oldu