aslansmomm Aslihan0609 kesinlikle reflü yatağı. Aylarca kullandım hem boğulur korkusu olmuyor ben rahat ediyordum hem de reflüsü olmadı hiç. Babynest almıştım bir kere bile kullanmadım çok gereksiz
Aslihan0609 aslansmomm bende cok kullanmadm babynest aciliyor buyuyor oyle yerde oynamalik yaparim sonra ama bunu hediye alcam en azindan daha kullanisli olsun istedm
busraaldemir1485 Aslihan0609 kesinlikle reflü yatağı, ben baby neşri hiç kullanmadım zaten beşiğinde yattı ama reflü yatagini besigine koydum kusmayı azalttı. Bı daha çocuğum olsa reflü yatağı kesinlikle kullanırım ama baby mest çöp benim için
secoz Aslihan0609 e bebeğin babynest şeklinde reflü yatağı var çok iyi ben ondan aldım 😊 4.5 aylık kızım hala kullanıyorum normal beşiğine koydum altına battaniye koyup düz yaptım 😂😂
Aslihan0609 secoz boyutu küçük demisler ona ama 4.5 aylik bebis sigiyorsa iyi o zmn boyutu ☺️ zaten donmeye fln baslayinca kullanilmaz
Ummahan250820 Aslihan0609 reflu yatagını ılk dpgdugu sıralar cok kullandım kusuyordu bazen babynest buyuyunce kullanmaya basladım bzn yere koyuyorum oyuncaklarıyla oynuyor babynest uzerınde canm babynest cok daha kullanıslı ama
Ekvatoral Aslihan0609 ikisinide aldım. Babynesti çok daha uzun süre kullandım reflü yatağını babynesti yıkadığımda kullanmıştım. Altında rngeli olmasına rağmen kayıyor. Ama reflüsü kusması olan bebeklerde de reflü yatağı kurtarıcı oluyor