Rumeysa28 Banu43 aynen öyle manav çok pahalı 25 tl domates mi olur ya fakir bile domates ekmek yese 30 tl vermesi lazım günlük yazık günah ne olacak böyle bilmiyorum inşallah güzel günlere geri döneriz çok canımız yanıyor artık boynumuz bükük
Balkizinannesitugce Herkes şikayet ediyor ama marketlerde herkes akın akın alışveriş yapıyor gerçekten alamayan olduğunu hiç düşünmüyorum ben
TospikOglusum Balkizinannesitugce evet aynen marketler tıklım tıklım ama napicazki mecbur alıyoruz mecbur yemek.zorundayiz canm.yumurta yemek bile lüks oldu ama mecbur alıyoruz.hepimiz şikayetçiyiz ama mecburuz
TospikOglusum birtutamsac yok kız yalan haberdir Aralıktan önce zam için toplantı yapilmiyomus yani zam falan yok
birtutamsac TospikOglusum Twitter da gördüm genelde doğru bilgi paylaşan bi sayfa tabi doğruluğu tartışılır 🤷 Bety
TospikOglusum Banu43 çok zam yapmış ev sahibiniz hakkı yok neden kabul ettiniz?canm şimdi ev almayı bırak kirada yaşayamayacak hale gelicez
Noname21 Banu43 yakita zam geldikçe toplu taşıma ya da zam gelir. Ay gelecekse ona gelsin 1 lira 2 lira ne kadar gelebilir ki yag un sivi yab seker den sonra bana devede kulak geliyor