hazallllhg Arkadaslar 7 ay önce orda doğum yaptım bebeklerin ayak izlerini verıyorlrmıs bazılarına ben bilmiyodum . Acaba ben demeden yapmışlarmıdır koymuslarmıdır dosyasına ? Orda doğum yapan var mı?
DamlaKck hazallllhg Ben 4 buçuk ay önce doğum yaptım canım. Ayak izini almak zorundalar, mutlaka alıp dosyasına koymuşlardır. Ama sonuçta onun dosyada bulunması gerekiyor. Siz kendiniz için o sırada ikinci bir ayak izi istemeliydiniz.
NekwaSultan hazallllhg ben orda yapmadım ama Bagcilar safa hastanesinde bebek asi kartina ayak izini bastırmışlar bana da surpriz oldu🤗
Emirin_annesi hazallllhg merhaba bende 3 ay önce nisa hastanesinde dpgum yaptım. Fotoğraflarda ayak izi aldıklarının resmini gördüm ama bize vermediler. Bizde sormayı ve istemeyi unuttuk o durumun haliyle 🙄
DamlaKck hazallllhg Sanmıyorum canım. Ayak izi bebekler için parmak izi gibi bir şey oluyor sonuçta. Hastane dosyasında olması gerekir diye düşünüyorum. Ama belki fotokopisini isteseniz yardımcı olurlar. Şimdi düşününce aklıma bu geldi, bir umut😊.