Zeynepnisaa78 https://imgyukle.com/i/EAzT8Q Burdan okudum bende kızlar hemşiresi paylaşmış hikayesinde doğrudur inşallah iyileşir kuzum ya.💕
Aybersa Zeynepnisaa78 😟 dayan Nisa bebek😟😟😟😟😟😟😟😟çok üzüldüm gerçekten ,bakabilecek binlerce mükemmel aile vardır eminim ki ,keşke prosedürler bu kadar zor olmasa da ,sıcak bir yuvaya verilseydi😟😟😟😟
12hayat34 Zeynepnisaa78 bazi hanerde yasiyir deniliyor bazisimda oldu mesela aksam oldu dendi bu gun sabah (Neler Oluyor Hayatda )yogun bakimda dendi
Rabia_deren Zeynepnisaa78 dün akşam fahrettin koca da paylaşmıştı hayati sağlık sorunları sebebiyle hastaneye kaldırıldı takip, ediliyor diye. İnşallah öyledir. Allahım şu mübarek ramazan ayı hürmetine şifa versin o masum meleğe🙏
Mommysharkdoodoodoodoo AnnaKurt güzelim beyin ölümü gerçekleşen birinin hayata dönmesi imkansız ama inşallah bir mucize olur. Beyin ölümü ölüm olarak kabul ediliyor muhtemelen tüm haberler bu yüzden öldü dedi.
Zeynepnisaa78 Mommysharkdoodoodoodoo Niye bu kadar üzülüyorum ben bu bebeğe ya içimi parçalıyor o kadar masum ki inanamıyorum küçücük bedeniyle neler çekiyor
Mommysharkdoodoodoodoo Zeynepnisaa78 sadece bu bebeğe değil canı yanan her bebeğe üzülüyoruz annelik bazı insanlara ekstra vicdan katıyor. Sadece kendi çocuğuna değil dünyadaki tüm çocuklara merhamet gösterdiğinde annesin aslında. Bu yüzden üzülüyorsunuz. Ama ben bu konunun bu kadar dallandırılıp budaklandırılmasından rahatsızlık duyuyorum çünkü herkes post açmış ve her postta kirli bilgi var. Bir dönem deprem olur bin tane deprem postu açılırdı şimdi bir bebek öldü bin tane nisa postu var. Evet toplumca hepimizi etkiledi bu durum ama oturduğumuz yerden yapacak bir şeyimiz yok duadan başka çok uzatıldı bu konu.
Zeynepnisaa78 Mommysharkdoodoodoodoo Dediğiniz gibi burda ki çoğu kişi anne ve çok üzülüyor o postu açan açmayan herkes herşeye ses çıkarıldığı gibi buna da ses çıkarıldi ve gündem oldu bence en önemli gündem olması gereken üzücü olaylardan birisi.Bidaha yaşanmaz inşallah..