Cisem_25 Merhaba ilk defa kullanacağım bu ürünleri nemlendirici ve göz altı kremini alacağım kullanların olumlu veya olumsuz yorumunu rica etsem :)
Deletedmom_109 Cisem_25 indirimde aldıysanız güzel bence 😁 nemlendiricisini kullanmıştım cildim karma cilt. Nemlendirmesi güzeldi. Ama dediğim gibi indirimli fiyatını hak ediyor yoksa gereksiz 🤷🏻♀️
Deletedmom_22 Cisem_25 gayet güzel , kokuları da çok hoşuma gidiyor . El kremini de kullanıyorum vanilyalı olan
Deletedmom_22 Cisem_25 göz altı kremini hiç denemedim sepete ekledim alacam diye, bakalım nasıl beğenecemmi yokmu😁 ama nemlendiricisi güzel
Cisem_25 Deletedmom_22 Benim de ne zamandır sepette bekliyor emin olamıyorum denemeden bilinmez tabi:) teşekkür ederim
Ococila Nemlendiricisi ve güneş kremlerini kullanıyorum cildim karma cilt memnunum gayet bir ara fondöten ruj şampuanını kullandım onlardan pek memnun kalmadım ama ruj iyiydi de şampuanı ve fondöteni iyi gelmedi ama