Arkadaşlar ben yıllar önce gitmiştim dktra kolonoskobiye yaptırmıştım ve iç basur çıkmıştı neyse doğum yapalı 2.5 ay gbi Bi zaman oldu hamilelikte kan ilacından hiç anlamadım oldumu bilmiorm ama 2.5 aydır kanama oluyor böyle bazen acı hissediyorum bazen kaşıntı gbi makatta bide peçeteye kanama şeklindeydi bugün ilk baktım tuvaletin deliğine afedersiniz dışkıda çizgiler halinde kanama gördüm korktum doktora gidicem evet ama inanın daha hiç vaktim olmadı bebek malumunuz başına gelen varmi diye danışmak istedim