Kızlar kendimi çok halsiz çok güçsüz hissediyorum sabahları hep yorgun uyanıyorum sanki hiç uyumamışım gibi geri kalmıyorum akşam 10-11-12 arası yatıyorum sabah 8 e kadar uyuyorum oglum uyanana kadar yani neden böyle halsiz güçsüz uykusuzum sahura bile zor kalkıyorum. Saglık ocagında biraz B vitaminini eksik çıktı igne ve hap kullandım faydası olmadı tavsiyesi olan varmı veya hastaneden hangi bölümden randevu almalıyım hep mutsuz moralsizim 😔