Motattisemuittur 4 ay boyunca çırtlı kullandım şimdi külot bez aldım denemek için ama aceba hangisi daha kullanışlı iptal mi etsem diye düşünüyorum
Annesinin_kuzusu00 Motattisemuittur külot bezler hic kullanisli degil ya 2 paket almistim aldigima pisman oldum.
esraeerdogann Motattisemuittur cırtlı bez daha kullamışlı kilot bez almıştık denemek için bitsin diye dua ettim çok zor o sürekli altı çıkar giydir zor yani
amansallagitsin Motattisemuittur vallah ben ikisinide kullandim kulotlu bez yanlari yirtilabilenden almistim guzeldi ama cok lastik izi yapiyordu cirtcirtli olanda guzel ama ona kilotlu beze nadiren daha az iz yapiyor onu devam ediyorum
Merveovunc-1 Motattisemuittur kilot bezin amacı bebeği ayaktayken giydirmek. 4 aylık bebek daha kendini tutamıyo ki zor olur bence
Motattisemuittur Annesinin_kuzusu00 yaa bende 120 adet aldım iptal mi etsem neden kullanışlı değil acenba
Cansuk Külot bez daha zor 🥲 bende almıştım önceden tamamen altını çıkarmak gerekiyor ve kış için zor oluyor
Motattisemuittur esraeerdogann bende onlar daha uygun du fiyat olarak denemek için aldım ama sanırım iptal edicem
esraeerdogann Motattisemuittur evet bende uygun oldugu için almıştım ama pişman oldum çok fazla almadıysanız deneyin isterseniz belki siz seversiniz