SuzanNaz bende kiralık vardı zaten 2 ay kullandım, 600 lira para verdim 3.aya giriyorduk baktım 900 lira olacak vereceğim para bende almaya karar verdim, tabi hastane tipi alamazdım onlar 6-7bin oluyor. Araştırdım medelayı buldum, bir yerden 300 liraya kullanılmadık veririm dedi ondan sorayım dedim burda. Benimde sütüm az, bende pek çok şey denedim olmadı, anca kuvvetli pompalarla azda olsa geliyor. Günde 2 kere sağdığım 1 biberon ediyor ama onuda evladımdan kesmek istemiyorum. 1 biberon bile olsa içsin bağışıklığı güçlendirir diyorum, sağlık olsun sizde canınızı üzmeyin, sağlıklı olsum evlatlarımız en büyük servet 💕💕