Anneler kızıma bizden grip bulaştı maalesef. Sürekli öksürüyor , sürekli uyku halinde. Karnını doyuruyor yarım saat uyanık durup tekrar uyuyor. Saatlerce uyuyor. En son baktım çocuk baygın baygın yatıyor hastaneye gittik. Doktor herseyine baktı iyi dedi. Ciğerleri temiz. Kan tahlilleri de yapıldı temiz çıktı. Çook az enfeksiyon varmış değeri 4 filan. Ama sürekli üst üste 3-5 kere öksürüyor. Gripten ötürü çok halsiz. Emmek istemiyor , zorla biberonla veriyorum saatlerce aç aç yatıyor uyanınca ağlamıyor bile . Kendinde değil gibi . Doktor ilaç veremem böyle hemde bebeğin çok küçük hep emzir dedi. Herşey iyi çünkü. Bana da ıhlamur , kekik çayı vs iç dedi gönderdi. Sizin de önerebileceğiniz bişey var mı ?