Ben sleepy kullanıyorum 12 aylık olucak kızım. Bizde aynı şekilde öyle bir iz yapardı ki kıpkırmızı olurdu kızımın bacakları. Sonra ben indirimden bir beden büyük bez aldım stok için. Bezimiz bitmişti büyüğü açmak durumunda kaldım bir baktım çok çok az iz yapıyor. O gün bu gündür hep 1 beden büyük bez alırım