Normalde 6nisan yani bugün regl olmam lazımdı ama olmadın genelde 1 hafta önce flan oluyorm
Bel ağrım var arada karın ağrısı da gelip gidiyor ve bazende altımda bi ıslaklık hissediyorum ama bakınca birsy yok
Hamile olabilir miyim acaba başına gelen varmı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️