Edanury tutmayın zaten sütünüz az hepten kesilir..bende 3gün tuttum ama baya azaldı bıraktım bebeğim mama+meme besleniyo 5,5aylık ama tutamıcam yani sen de tutmasan daha iyi önemli olan bebekler biraz daha anne sütü alabilsinler sonra tutarız yapacak bişey yok ki senin bebeğin daha çok ufak..🌸