incii kızım 23 aylık yeni doğum yaptım 2 Aylık da bir kızım var. Büyük kızım şükür akıllı sözümü dinler beni zorlamaz. Evimde de kıracak dökecek kendine zarar verecek herhangi bir eşyam olmadığından tüm odalara girer kafasına göre takılır oyunlar oynar, kitaplar okuruz, sadece 2 yaş ile birlikte inatlaşmalar başladı ama geçecek büyüyorlar sonuçta. Küçük kızım uyanık kaldığı sürelerde hep beni istiyor ya memede olcak ya kucağımda olcak ya da ayakta kucağımda olcak zıplıycaz yoksa etini koparıyormuşuz gibi ağlıyor…
Kendime belli bir rutin oluşturdum.
Küçük kızımı sabah uyanınca tüm bakımlarını yapıp uyutuyorum o sırada büyük kızım uyuyor oluyor, küçük kızım uyurken büyük kızım uyanıyor yoksa uyandırıyorum ve hemen kahvaltı sabah bakımı ve rutin günlük temizliğimi yapıyorum (süpür,sil,tozal,wc/lavobo)
İşlerim bitiyor ve pıt küçük kızım uyanıyor ve yine emzir konuş vs akşam oluyor. Öğle uykularına önce küçük kızımı uyutuyorum daha sonra büyük kızımı uyutup bende ya uyuyorum ya da kendime vakit ayırıyorum.
Yemek yapma olayını da büyük kızım zaten yanımda oyalanıyor minişim de uyanıksa eğer slinge takıyorum ve o şekilde yemeklerimi hallediyorum. Gerçekten zor çok zor hatta ama bu telaşı çok seviyorum ilerde iyi ki diyeceğim günleri hayal ederek unutuyorum.
Benim bu anlattıklarım sizde olmayabilir, herkesin bebeği benim bebeklerim gibi olmayabilir. Gazlıdır, uyku uyumaz, sürekli ağlar, sürekli anneyi ister ne bileyim büyük bebeği çapkındır, yemek yemiyordur, anneyi çok zorluyordur vs vs.. uzun uzun yazdım umarım yardımcı olabilmişimdir. Sakın canınızı sıkmayın ve geçeceğini bilin. Yavrularınızla sevgiyle kalın 🌸