Kızlar ben 16 günlük yeni anneyim Sprinal sezeryan oldum ameliyat yerimdeki acıyı sormak istedim sizde de aynı durum oldu mu benim sol tarafında iç dikişlerimde sanki etim yanıyormuş gibi çok acım ve yanma var hala oturamıyorum neredeyse oturup kalkarken zorlanıyorum korse tayt giyiyorum daha rahat ediyorum sıkı tuttuğu için galiba ama çıkarınca gene aynı bu acı hiç geçmicekmiş gibi hissediyorum 😔 doktora sorduk düğüm acısı kırk güne kadar sürebilir dedi ama bi de size sormak istedim sizin de böyle acınız oldu mu