Merhaba arkadaslar oglumun 3 yas dogum gununu yapcam nasip olursa.normalde aile arasinda yapcaktik hani ilk dogun gunu gibi oyle olmicakti bi pasta iki sus sadece..ama iki arkadas cocuklarinin dogum gunune cagirdiklari icin bizde onlari cagircaz ve ilk defa evimize gelcekelr. Simdi sorum su ki totelee 20 kisi filan ailelerimizle birlikte misafirimiz olcak…iftar yapilmis olcak..ben menu olarak masaya neler hazirlayabilirim…az olsu oz olsun desen ilk defa gelecek olan arkadaslar olcak cok olsa desen iftar sonrasi gelixekler bilemedim ki bende..