Yaren kbra_kaan25 ev normal ben ince pijama ve tişörtle geziyorum evde 3 aylık bebisime de zıbın alt üst uzun kollu bir de yelek giydiriyorum
sumeyyesmom Ev sıcak atlet alt üst takım ya da tulum giydiriyorum dışardaysa yıne peluş tulum montu gıydırıyorum