Kubracaag Günaydın güzel anneler , bebeğim yarın 5. Ayına giriyor artık yavaş yavaş tadimlara başlamalımııyım?? Sadece anne sütü ile besleniyor tecrübelerinize.ihtiyacim var su vermelimiyim artık nasıl olacak bu işler 🧸
gs271019 Kubracaag doktorunuz tavsiyesi ile başlayabilirsiniz. Bende oğlumda 5 aylıkken başlamıştım hem mma hem anne sütü alıyordu
Halimea Kubracaag ben başladım cok az veriyorum 1 tatli kaşigi kadar yogurt 5 aylık kızim , yavaştan alışsın diye veriyorum .
sumeyyesmom Kubracaag bizde 2 gun sonra giriyoruz bebeğinde istek var mı sofrada benımkı tabağıma atlıyo 🤣ramazanın ortalarında başlamayı dusunyyorum