Prematüre bebeklerde en geç yakalanan şey boy. Ortalam 3,5 yaşında yaşıtlarını yakalar. Bence bebeğinizin boyu düzeltilmişe göre gayet normal. İnsanları bu kadar takmayın. Doktorlar ölçüyor zaten her ay muayeneye gidiyorsunuzdur sorun olsa doktor söyler. Bir de benim bebeğim de prematüre ve bazı aylar 3-4 cm uzuyordu bir yaşına kadar yani belli olmaz bir anda uzayabilir. Şu anda oğlum düzeltilmiş 14 aylık ve 76 cm falan hiç kafama takmıyorum. Sağlığı daha önemli.