Gokcenderen Boncuk21 bende hipp kullanıyorum gaz ve kaka sorununa çok iyi geldiği için fiyat farkı ama kilo alımı pek iyi olmuyor hipp de yada bize yaramadı kaç kere başka mamaya geçtim ama kabızlık oldu hep hippe geri döndüm:)
Boncuk21 Gokcenderen biz meme + mama gidiyoruz ayda 1 kğ alıyor . Hipp kilo aldırmıyor diyor herkes o zaman benim sütüm mü aldırıyor anlamadım
Yigitannesii Boncuk21 hayır oğlum doğduğundan beri hipp combiatic kullanıyoruz kilo alımı hep iyiydi maşallah beni sadece 3 ay emdi
Gokcenderen Boncuk21 bende meme mama gidiyorum 1 kilo 900 gram falan ancak alıyor severek içmiyor ama hippi keçi sütünü severek içiyor ama cok gaz oldu bende hipp ve keçi sutu olarak devam ediyorum