Sıcak suda beklet oluyor birde eğer nohut sulusu pişireceksen drek düdüklüde pişir ıslattıktan sonra yıka iyice düdüklüde etini soganını salçasını kavur nohutu ekle haşlamadan sonra suyu ekle 45 dkada pişiyor birde lezzeti veren sogan soganını bol koyarsan güzel oluyor 😂😂oruç olunca nohut diyince aklıma hemen nohut sulusu yani nohut yahnisi geldi aklıma