birmelekannesiiiiii MomQueen ben kullandım hiçte anlatıldığı gibi olumlu bişey almadım valla lazere gidicem o yüzden
Deletedmom0099 MomQueen lazerden sonra kullandım, çok az etkisi oldu ama kararma ve yanma yaptı tavsiye etmiyorum
kahvekokusuu MomQueen ben seneler önce kullandim gobegimde aşırı tüylenme vardı tamamen gitti bacaklarimi agdayla bile alsam 1 haftada çıkardı şimdi 5-6 ayda bir aliyorum o da cok seyrek çıkıyor koltukalti da ayni ama genital bölgede fazla etki etmedi orayi da önceden haftada 1 alırken şimdi ayda bir çıkıyor alıyorum
Gizemgt59 Onu yetişkinlikte kullanınca bir işe yaramıyor zaten ben kızıma sürmeye başlicam 1 yaşından sonra bebeklikte başlanınca yetişkinlikte tüylenme olmuyor ya da az oluyormuş komşumuz kızına sürmüştü eskiden çok işe yaramıştı onda