Nazlicann1993 Bebeğim 14 aylık çok kötü grip oldum grip ilacı yuttum az önce hala emziroyorum bi zararı olur mu acaba?
Bgs Nazlicann1993 bende çok kötü hasta olmuştum doktor emzirdiğim için sadece parol vermişti antibiyotikte verebiliriz ama o en son çare demişti ve vermemişti
Nazlicann1993 Bgs antibiyotik degil soğuk algınlığı için ilaç yazdı doktor ama yine de tereddütte kaldim