Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük bu zamana kadar hep anne sütü aldı ve iki üç gündür emme süresi arttı normalde 5-7 dk en fazla 10 dk emerdi iki göğüste toplam şimdi 15 dk buluyor hatta aşıyor bazen bırakmak istemiyor önceden doyunca kendi bırakırdı. Sütümün olduğunu biliyorum. Bu durumu yaşayan var mı aranızda acil yazarsanız sevinirim çünkü İlk anneliğim ve doymuyor mu diye tereddütteyim ona göre mama vereceğim.