AyazisMom yok sıkıntı olmuyor sleepy falan kızarıklık yapıyordu idrarda bile. Ama bu ıkı markada sorun olmadı hiç. Goon premıum mutlu bebekten daha ıyı, mutlu bebekte de kızarıklık oluyordu. Bence molfix yesıl paketlerden daha ıyı bu iki marka ama sımdıkı mavı paketler nasıl bılemıyrm zaten kuruluk ıcın tercıh edıyrm. Hıc olmazsa geceye bıle kullansanız ıyıdır bebek ıcın. sızdırma da yasamadık hıç. Sadece prıma kullanıyrdum gecelerı. 1 haftadır goon külot bez kullandım o da sorun cıkarmadı