ozlemmmalpkaan kızlar daha 12 günlük burnu tıkalı serum fizyolojik var onunla damla damlatıyorum 2 defa her burnuna daha sonra hortumla cektiryorum ama hala bir hırıltısı var burnunda neden böyle oldu bileniniz varmı
Melesss ozlemmmalpkaan damlatmayın enjektöre çekip 5cc birine 5cc birine sıkın yan çevirip anca öyle çıkar. Damlatmayla malesef sadece burun deliklerindeki pisliği çıkarabilir sinüsleri temizlenmez. Youtubedan fizyolojikle burun açma videolarını izleyin. Korkmayın bir tehlikesi yok. Keşke yanımda olsaydınız ben hemencicik yapardım o kadar alıştım ki 6 aylığız sabah akşam yaparım