Doğduğundan beri bizim de sol gözümüzde vardı. Anne sütüyle denemeyin oradaki mikropları besliyor. Masaj, çayla silmek, kaynatılmış suyla silmek bunların hepsini yaptım ama geçmedi. En son göz doktorundan randevu aldım damla ve steril temizleme mendili verdi. Sizinki yeni ama masajla ve çayla birlikte deneyin. Artık baş edemezseniz doktora götürün. Antibiyotikli damla veriyor çünkü.