Oğlum 2-3 aylıkken agu ıgı gibi sesler çıkarıp taklit ediyordu ama sonra bir sessizleşmeye başladı. 5 aylık oldu agu ıgı baba anne gibi şeyleri söylüyorum sürekli ama sadece gülüyor susuyor çaba göstermiyor. Bazen kendi kendine bir şeyler çıkarıyor ağzında ama çok konuşkan bir çocuk değil bilenler bilgi verebilir mi lütfen ?🤗