Sevmyycl ben çok rahat ettim, bebeğimi içine koydum çamaşırlarımı hallettim yeri geldi yemeğimi hallettim hatta evi süpürürken bile koyuyordum, eğer o sırada oğlumun bir sorunu yoksa içinde uyuyuveriyordu, hatta bazen sadece slingte uyutabiliyordum. şu son 3-4 gündür iyice büyüdüğü için rahat edemiyor ama ilk 3 ay çok kullanışlı ben 1 aydan sonra kullanmaya başladım 4.aya kadar da kullandım. Şimdi de kanguruya geçmeyi düşünüyorum en azından oğlum oturmaya başlayana kadar biraz daha rahat ederim. Kesinlikle tavsiye ederim. Neko marka kullandım ben memnunum, videolarını da izleyip güzelce bağlamayı öğrenirseniz bebeğiniz çok rahat eder çünkü anne kucağında sizin kokunuzu alarak duruyor ve özellikle atak dönemlerinde çok kullanışlı oluyor. Dolap uygulamasından bakabilirsiniz baya uyguna gelenler oluyor orada.