balyanakannesi2901 BeyzaN77 bizde de var 2 ay 8 günlüğüz doktor korkacak birşey değil bebeklerde olur dedi hametan sür kendiliğinden geçer bir süre sonra demişti
Nurayilay Bizde de vardı milia bunun adı bebek sivilcesi 40 tan sonra kendiliğinden geçti doktor bize hiç bir şey sürme demişti. Sadece nemli pamukla yüzünü silip ıslak bırakma sonra dedi