Nrslnn biz e bebeğe ürünü almaya gittiğimizde o e bebekte 300-400e satılan ürünü satıcı çocuğun kendiside önermedi. Arabada isofix varsa kesinlikle isofixli almanızı öneririm. Bebek koltuğu alıyorsanız tedbire önem verdiğiniizi düşünüyorum bir işi yapmışken tam yapmalı bence. Baby plus markasının koltukları şuan 450tl yukarda bi bayan yazmış ne yatış pozisyonu var ve malzeme kalitesi çok kötü. Bildiğiniz sert plastik bebeğin rahat etme imkanı yok. Çok para vermek istemezseniz 2. El uygulamalarda temiz ürünler var. 450 ye ucuz dandik koltuk alacağınıza 600-700e iyi bir marka sağlam ama kullanılmış bir koltuk almalısınız bence