Babygazman Merhabaaaa 4.aya giriyoruz uyku düzeni için odasına karartma perdesi yaptırdık henüz kullanmadık, kullanan anneler faydasını gördünüz mü ??
Sebastiann Babygazman ben kendi odamda kullanıyorum oğlumun odasında yok iki yerdede rahatlıkla yatıyor ama uykuya dalana kadar yüzü kapalı kalsın istiyor ince bi örtüyle uyuyana kadar yüzünü kapatıyorum sonra daldıktan sonra açıyorum normal gün ışığında uyuyabiliyor
Annebalisi Babygazman Ben kullandım faydasını gördüm gerçekten oğlum gün aydınlanmaya başladığı an uyanırdı. Perdeden sonra gün geçtikçe biraz daha geç uyanmaya başladı,hatta öğlen uykularında da kapatıyordum daha uzun uyuyordu. Sonra uykuları düzene girince bıraktım kullanmayı.
[silindi] Ben de bebiş doğmadan bütün evi blackout stor yaptırdım ama doktorumuz bebeğin mutlaka gece gündüz ayrımını bilmesi gerekir lütfen kullanmayalım demişti :)