5 aylık bir oğlum var çok şükür geceleri güzel uyuyordu fakat bu gece hep inledi hep sallanmak istedi biyeri mi ağrıyo acaba dedim calpol verdim biraz yine uyumadı sabaha kadar sallandık gözleri açılmıyo ama inliyo ıkınıyo neden böyle olabilir meme reddimiz var sütüm çok azaldı mama veriyorm 1 haftadır geceleri emziriyorum gün içinde de sütüm olduğunda zorla bağrış çağrış emiyo hep maşallah çok güzel uyuyo diyodum niye böyle oldu acaba yaa