Cnskbskl bizde 6 aylığız 1 haftadır evde tedavi etmeye çalıştım zeytinyağı sarımsak yaptım ayağının altına sürdüm limon sürdüm pekmez falan verdim döşüne zeytin yağı sürdüm geçmedi en son doktora gittik soğuk buhar aldı ilaç yazdı doktor onu kullanıyoruz 3 gündür iyi şükür geçti sayılır çok alta düşmeden doktora götürmenizi tavsiye ederim geçmiş olsun 🌸