Oznur_0708 Kızlar bende buhar makinası var tuşlarıyla çalıştıramıyorum ürünün fotosunu eklicem bakar mısınız kullanan varsa tuşla nasıl çalıştırcam bana öğretin
Ogulcan Oznur_0708 ben başka versiyonunu kullanıyorum canım Google yazsan daha iyi videolu anlatım çıkar
Tatlisannedilekk Oznur_0708 bizimki de wewell ama modellerimiz farklıymış, internetten bakıp araştırın kullanma kılavuzu yok mu orda herşey yazıyor
Ogulcan Oznur_0708 canım gösteriyor da benimki ile aynı değil beni ki kahve rengi olan bundan daha farklı Google den bak daha iyi
Oznur_0708 Tatlisannedilekk yok canım maalesef biri verdi kutusuz izlşyorum sadece kumandayla çalıştırıyor tuşları var ama anlamadım tuşlar işlevsiz
Tatlisannedilekk Oznur_0708 anladım canım, veren arkadaşına bir sor olmadı yapamadım çalıştıramadım diye belki kumandasını vermeyi unutmuştur