Yaztatili bence televizyonla alakalı bir durum değil 19 aylık kızım su ekmek patates kabak pilav makarna et portakal muz elma armut aya (ayaz kardeşi) kankam yani tüm meyveler ,renkler ,hayvanlar ve aile üyeleri anneanne dede babaanne hala dayı amca teyze hepsini biliyor tüm hayvanların sesini çıkarabiliyor tv de izledi ama nasıl izledi şarkıları hep bende söyledim geçtik tv nin karşısına beraber dans ettik getirdiği her bir kitabı en az 100 defa okudum hareketli kitabı yanlış görmediniz 1 günün içerinde 100 defa okuduğum olmuştur eolo nun 12 li minik kitapları var onları da çok tavsiye ederim. Ama ben kitabı okurken önce kitaptaki herşeyi tanıtıyorum bak bu timsah bu kanguru bu çiçek bu at yani sadece yazıyı okumuyorum. Hatta babasının eski telefonu elinde şuan babasıyla konuşmuş gibi yapıyor baba mama muz öptüm bay 😂 öğretmek istediğim her kelimeyi vurgu yaparak söyledim örn; dışarıya çıktığımız da bak asyacım bu bir ÇİÇEK açık güzel ÇİÇEK baksana sarı . Aaa sarı ÇİÇEK toplayalım mı bak ortası sarı kenarları beyaz bir çiçek bu .çok güzel kokan bir ÇİÇEK bu. Bu ÇİÇEĞİ evimize götürebiliriz . Şuan herkes bana nasıl ilgilendiğimi nasıl öğrettiğimi soruyor sabah 8.30 da başlıyor maratonum ve akşam 10 a kadar bu bu şekilde sürüyor hatta bazen kendi sesimden kafam şişiyor 😂 sabredin kelimeyi çeşitlendirin bu hafta şekilleri öğrendik üçgen kare daire dikdörtgen önce evdeki şekillerle pekiştirdim sonra sevimli dostlar şekiller çizgifilmini izledik şuan evdeki eşyaların şekillerini söyleyebiliyor . Biraz sabredin 🌼