Yaztatili Şu an muhtemelen sizin o neden söylemiyor bu çocuk stresiniz ona yansıyor.. Biraz akışına bırakın. Zamanla olur belki takip edin. Benim oğlum da 18 aylıkken su dedi. Anne babayı da cümle içine katarak sürekli kullanın. Biraz ses tonunuzu da abartarak “Aaaa, baba geldi! Acaba elinde ne vaarrr?” Diyebilirsiniz mesela.. Ben hep böyle biraz abartılı bi dille konuştum oğlumla 😅 Şükür konuşması iyi. Hatta komşular bile oğluşun da oğluşun duyuyoruz sesini derler 😅 Sürekli tekrarla ama biraz akışına bırakarak stres olmadan deneyin olayların farkındadır söyleyecektir o 🥰 Ben bir dönem oğlumun mama dememesine takmıştım böyle böyle söylemişti.