Kizim 6 aylik. 2 haftadir 6 da kalkiyor büyük ihtimalle günes dogup havayi aydinlattigi icin erken kalkiyor artik 🤷♀️ Bende atiyorum önünde kullanilmamis bez kitap oyuncak 🤣 oynuyor öyle garibim. Mizmizlaninca uyku halimle yatarken emzirip sonra tekrar uyuyorum 🤣 oda 1 saat daha kendi basina takiliyo yavrucum yaa 🤣 bugün en son buldugumda telefonumu kemiriyodu😅😅😅