Rmysaaydin aman canım çok dikkat et,3 kez mastit oldum bu yüzden,bolca emzir bebeğin daha çok minik olduğu için geri kalan sütü mutlaka sağıp tarih saatlerini yazıp buzluğa at,3ay zamanı var mutlaka ihtiyacın oluyor,sıcak duşta masaj her girdiğinde yap tam çıkarken göğüslerine soğuk su serp süt kanallarının çalışması için çok iyi geliyor baktın fırsatın olmuyor duşa girmeye ılık su ile mendili ıslat göğüslerine koy rahatlasın,klasik ama lahana soğuk soğuk göğüslere koymak çok rahatlıyor,aylarca lahana ile gezdim evde 🙈4,5aylık ikizlerim var hala sağım yapıyorum arada dolabada atıyorum ve emziriyorum,herkes 3 saatte bir sağ dedi ama beni tam tersi çok kötü yaptı ağrıyan göğüslerle gezip durdum bilmiyordum çünkü,sonra 1,5-2saate indirdim o rahatlattı beni,merak etme moralin yerinde olsun 2-3ay sonra göğüslerin rahatlayacaktır,sağlıkla büyüt bebeğini