Yaklaşık iki hafta olacak. Gündüz uykuya kolay dalıyor. Ortalama da 2-2,5 saat uyuyor gün içinde. Ama gece tam bir zulüm. Hem kendine hem bana.
Akşam 9-10 gibi yatıp sabaha kadar sürekli uyaniyor. Ağlama falan da yok. Beşiğin içinde otururken kendini bir sağa yüzüstü atıyor, bir sola.
Sallıyorum uyumuyor kesinlikle. Ayağımda sallıyorum sürekli hareket halinde. Emziriyorum 10-15 saniye bile sürmüyor belki de emmesi, kıçını dönüyor. Rahat edemiyor yüzüstü dönüp yatıyor. O şekilde de uyuyamıyor. Saatlerce yatakta kendini bir sağa atıyor, bir sola, bir yastığın üstüne…
Aciktigi için olsa emmez mi? Gece yatmadan önce irmikli mama da yapıp veriyorum ama yok.