Bussclk Ballilokumumm benim evim sıcak ben genelde giydirmiyorum özellikle gece yatarken de giydirmiyorum ve kızım 10 aylık şuan kış aylarında giydirdim sadece yani
Busraata Ballilokumumm ilk 3ay sonrasi hiç corapli yaptırmadım uyku tulumu giydirdiysem çok soğuksa ayaklarını örttüm,normal yorgan battaniye kullandigimda örtülü zaten hoş pek deörttürmüyor ama 18aylik bu yüzden hic hasta olmadi
Slm1122 Ballilokumumm 3 aylıktan beri hiç çorap giydirmedim yatarken gündüz de bi saat giyerse 1 saat giymez şuan 8 aylık😂
Biricigimmm Ballilokumumm gun icinde corap giydirdim ama uyurken cikartip 4 5 aylikken ayakli pjama giydirdim ama o hani coraplu pyjama degil normal ayakli pyjama veya tulum giydirin ayakli ince pamuklu
ArdicEge Ballilokumumm suan 10 aylık bebegim dogdugundan beri corapsiz yatırırım, gün icinde coraplarını arada bir cıkarırım, hava sıcaksa hic giydirmem