Brcunr111 Aptamil comformil kullanan var mı? Nasıl bir mama? Gazlı bebekler için olan bir mama sanırım.
tutkuuuu Brcunr111 aptamil comformil kullandım ama kızıma çok yaramadı kilo alımı düşük seviyede kaldı. Sonra bebelac golda başladım gaz da yapmadı kiloyu da daha güzel aldı
Yagmurliya73 Brcunr111 ben bebelac kulandim gayet guzel halada kulaniyorum meme tutmuyor çunku. memnunum
Ceyder Brcunr111 aptamil benim kızıma çok.dokundu gaz sorunu yokken bebekte gaz yapti çocuk uyurken inleyerek uyuyordu onun içince sonra doktorun tavsiyesiyle SMA CONFORT a geçtik aşırı memnun kaldık ne gaz ne bi dert hic bisey kalmadı
tostosata Benim bebeğim hipp kullandı 1.5 aylık olunca kabız yaptı, sma geçtik daha kötü yaptı bebelac gold kullanıyoruz hiç ıkınmadan güzel güzel yapıyor rengi bile düzeldi
Brcunr111 Yagmurliya73 sizi çok iyi anlıyorum benim ki de tutmuyor. Cocugum morardı gazdan kabından çaresizim
Yagmurliya73 Brcunr111 gaz damlasi verdinmi benim kizimda oyleydi valla doktora goturdum verdi bide bebekyağiyla hep masaj yaptim gayet iyi atlatik
tutkuuuu Brcunr111 mesela aptamille sma bize hiç yaramadı her bebeğe yarayan mama farklı. Siz kendiniz deneyip tespit edin hangisinin yaradığını
[silindi] Brcunr111 5 ay kullandım tam kolik bebeğim için. Hayatımı kurtardı diyebilirim. Tek eksi yönü kakada yeşil renk ve koku yapmasıydı oda bırakınca geçti.
Umutmomss Brcunr111 Ay kullandım hala aynıydı. Hipp en güzeli ne kabız ne gaz yapıyor. Biraz fazla acıktırıyor ama olsun. Biraz büyüyünce bebelaca geçtik ondan da memnunuz